08-03-2019, 02:19:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2024, 23:58:39 przez Golka1987.
Powód edycji: Aktualizacja pkt 11 regulaminu
)
REGULAMIN
Pragniemy, aby na tym forum wszyscy użytkownicy czuli się komfortowo, dlatego żeby każdy z nas czuł się tu dobrze powstał regulamin, który bezwzględnie trzeba przestrzegać!
1. Każdy z użytkowników zamieszcza swoje posty na własną odpowiedzialność. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zamieszczone treści przez użytkowników forum. Tworzenie konta w procesie rejestracji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Brak akceptacji jest równoznaczne z tym, że Użytkownik nie chce posiadać dostępu do forum.
2. Użytkownicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach administracyjnych. Żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach niezwiązanych z działalnością forum ani przekazywane osobom trzecim.
3. W razie problemów, nie stosownych publikacji użytkownika jesteśmy zmuszeni na żądanie odpowiednich władz, przekazać wszelkie dane o danym użytkowniku.
4. Wulgaryzmy na forum są kategorycznie zabronione.
5. Zakaz publikacji o tematyce pornograficznej, związanej z używkami, z rozpowszechnianiem przemocy, wzywającej do nienawiści rasowej, religijnej, naruszającej prawa autorskie lub prawa innych osób. Wszelkie tego typu treści będą usunięte.
6. Na forum obowiązuje bezwzględne szanowanie innych użytkowników. Zabrania się także krytykowania innych i ich wypowiedzi, obrażania uczestników, atakowania, prowokowania do kłótni i namawiania do sporów.
7. Na forum prosi się o pilnowanie swoich wątków i nie robienia ''bałaganu''.
8. Moderatorzy mają prawo do kontrolowania postów użytkowników, moderowania tekstów a nawet ich usunięcia.
9. Moderatorzy mają prawo ostrzegać użytkowników jeżeli Ci niewłaściwie się zachowują, lub trwale usunąć ich z forum.
10. Opinie o lekarzach powinny być umieszczane z poszanowaniem.
11. Zabrania się wstawiania w sygnaturę, postach, na czacie i na swój profil - linków do podejrzanych i nieznanych stron internetowych (scam / reklamy).
12. Jeżeli ktoś zauważy złamanie regulaminu, bądź poczuł się urażony, proszę o kontakt z ekipą forum.
13. Na forum staramy się wzajemnie "nie nakręcać " na poważne choroby . Staramy się racjonalnie pomagać innym .
14.Nie zaakceptowanie regulaminu w formie pisemnej traktowane jest jako brak akceptacji regulaminu a co za tym idzie usunięcie użytkownika z forum.
15. Każdy z użytkowników, który chce pozostać na forum zobowiązany jest założyć swój wątek że swoją historia. W przeciwnym razie zostanie użytkownik usunięty z grupy.
Regulamin w każdej chwili może zostać zmieniony, bądź zmodyfikowany przez Administratorów forum.
Konsekwencjami złamania regulaminu będą ostrzeżenia oraz bany tymczasowe albo ban stały:
Ostrzeżenie :
1 przewinienie = 1 aktywne ostrzeżenie
2 przewinienia = 2 aktywne ostrzeżenia = ban na jeden dzień
3 przewinienia = 3 aktywne ostrzeżenia = ban na tydzień
4 przewinienia = 4 aktywne ostrzeżenia = ban na stałe
Ostrzeżenia wygasają po tygodniu, miesiącu lub nigdy w zależności od wagi przewinienia
Bany stałe mogą być dawane bez ostrzeżenia jeżeli zostanie złamany pkt regulaminu nr 5 .
Pkt 6 regulaminu będzie rozpatrywany indywidualnie włącznie z banem na stałe.
W razie pytań , wątpliwości prosimy o kontakt z kimś z ekipy forum.
Jeśli uważasz, że zostałeś niesłusznie zablokowany, napisz odwołanie na adres e-mail administratora forum . (vinderlan131@gmail.com)